Klantenservice

Leveren & afhalen

Onze klantendienst houdt u op de hoogte van de status van uw bestelling. U heeft de keuze om uw bestelling te laten leveren of om deze zelf af te halen. Afhalen kan in ons magazijn te Mechelen (Generaal De Wittelaan 7 – 2800 Mechelen). U bent welkom van maandag tot vrijdag van 8u30 – 12u en van 13u tot 17u. 

 


 

Terugsturen & ruilen

Is er een probleem met uw levering? Werden er foutieve goederen geleverd, werden de goederen beschadigd tijdens transport, werkt het toestel niet…? Dan kan u altijd uw goederen retour sturen! Hoe? Heel simpel! Vul onderstaande retouraanvraag in maximum 14 dagen na ontvangst van de goederen en wij bezorgen u een nummer waarmee u de goederen retour kan sturen naar ons magazijn. Wij doen dan het nodige voor een correcte afhandeling. 

Retour aanvragen ➜



Garantie & reparatie

Is uw toestel defect en nog onder garantie of heeft uw toestel na de garantieperiode de geest gegeven maar wenst u het toch te laten herstellen? Vul dan onderstaand RMA-formulier in en wij bezorgen u een nummer waarmee u uw goederen kan terugsturen. Onze RMA dienst houdt u op de hoogte van uw reparatie.

RMA-formulier invullen ➜

Advies op maat?

Onze medewerkers helpen u graag

Stel uw
vraag

Onze medewerker neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij bellen u vandaag nog!

In het weekend of na 17 uur? Dan bellen we u op de eerstvolgende werkdag.